Torsdag, 9e Juli

Sweet rainy day

Lugnet har lagt sig. Byrån är tyst och slamsugaren är i full gång med att tömma brunnarna utanför. Jag tror vi är nära en översvämning. Det gör mig ingenting. Regn är mysigt och en störtflod ganska spännande, så länge ingen kommer till skada det vill säga. Jag sitter precis invid Rådhuset och det vore faktiskt ganska underhållande om ett kommunalråd kom flytande med en plaskande Salomonsson i spetsen. 

Ikväll tänker jag gardera mig med med plastmundering när vi åker ut till hästhuset. Tigerns görsöta mamma bjuder på käk. Mums.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan ju kalla Tigerns görsöta mamma för din svärmor......eller hur;)))

2009-07-09 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0