Hangover

Hela skallen stormar. Men det gör ingenting. Gårdagen var helt otroligt trevlig, tills jag fick för mig att fnatta ut omkring halv ett. Tigern drack kaffe med sprit, även fast han egentligen inte dricker kaffe. Något som verkligen fick mina alkoholbubblor att gå i taket. Han klappade mig på axeln och skakade oförstående på huvudet. Då sprack megadronskallen och ut kom en liten djävul. Jag var hemma på tre raka, slängde ett öga mot sängen, grymtade, och rullade ut min stadiga oxbringa i läderbädden (soffan). Go with the flow Mary. Feel the good. Nå, vad lär man sig av det här? - Ni karlar ska alltid tala om att ni gärna dricker kaffe med sprit, även om ni aldrig dricker kaffe annars.

Precis hemkommen från Västerås. Tigern fick för sig att han skulle köpa ett harman/kardon sorround sådär apropå en söndag. Jag är inte vidare tekniskt lagd så medan han och Pete snackade kopplingstermer så halvsov jag och Lisa mitt i butiken framför en storbildsBolt. Ni vet, den där animerade lilla skiten i Hollywood. Jag har precis fått fingret av min karl som sliter med kablarna till den där ljudanläggningen. Jag tror han vill att jag hjälper till. Ha, det kan han bara ta å glömma ser ni. Jag har antagit första parkett i pimpsoffan och halvligger med hans rumpa på en armlängds avstånd. What to do people? Livet är bra när köttmarknaden är framdukad.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Maria lilla....det heter faktiskt KAFFEKASK och det har många karlar druckit sen sekelskiftet idag är det lika modernt hos kvinnfolket jag är en av dem :)))

2009-07-12 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0